Autorem skryptu jest Smoczek Leon
Autor o skrypcie
Spoiler:Działanie: skrypt dzięki któremu możemy trenować naszą szybkość na serverze. Polega on na tym że gdy przejdziemy "tyle" kratek nasza szybkość zmieni się o "speedadv". Aby gracze nie mogli biegać sobie w dp i tam ćwiczyć chodzenia awansujemy tylko na tile o id jakie ustawimy, najlepiej na id dróg (w deklaracji 103 i 724). Dodałem także zabezpieczenie które zalicza nam krok jeżeli ostatni zaliczony był "extime" sekund temu. Czyli jeżeli idziemy po drodze i dostaliśmy +1 do liczby kroków następne +1 dostaniemy po standardowo 3 sekundach.
Moim zdaniem warto zrobić jakieś bierznie do biegania żeby tam sobie trenili szybkość
Dodajemy do ots/data/movements/scripts speed.lua
Spoiler:-- System szybkosci zrobiony przez Smoczek Leon -- -- Speed system by Smoczek Leon --
function onStepIn(cid, item, pos)
-- options -- local svid = 1141 -- Strage Value Id local tile = 500 -- number tiles to advance local speedadv = 50 -- speed advance
local extime = 3 -- exhaustion time (in seconds) local exid = 1142 -- exhaus id (in Strage Value) -- end options --
if isPlayer(cid) == TRUE then local getsv = getPlayerStorageValue(cid,svid)
if os.time() > getPlayerStorageValue(cid, exid) then
if getsv < tile then setPlayerStorageValue(cid, svid, getsv+1) setPlayerStorageValue(cid, exid, os.time() + extime)
elseif getsv == tile then setPlayerStorageValue(cid, svid, 0) setPlayerStorageValue(cid, exid, os.time() + extime)
if getCreatureSpeed(cid) < 3000 then doChangeSpeed(cid, speedadv) else end else end else end else end
end
Dodajemy do ots/data/movements movements.xml
Spoiler:<movevent event="StepIn" itemid="724" script="speed.lua" /> <movevent event="StepIn" itemid="103" script="speed.lua" />
Smoczek Leon
|